maanantai 5. marraskuuta 2018

GOEXPO winter 2018

Mä oon aina tykänny käydä kaikenlaisilla messuilla. GOEXPO, Ruoka&Viini ja Matkamessut, niissä oon käyny kaikista eniten. Pienempänä tuli käytyä myös SkiExpossa faijan kanssa. SkiExpoa ei enää järjestetä sillä nimellä vaan nykysin kaikki talviurheilu menee samassa paketissa GOEXPO winterissä. Ne järkättiin nyt menneenä viikonloppuna. Me käytiin Henen kanssa ihmettelemässä menoa perjantaina. Piti olla vähän varovaisena kun messuilla liikkui. Olis ollu kaikkia kivoja ulkoiluvaatemerkkejä edustettuna, mut lompakko ei ollu ihan sellasessa jamassa et olis kannattanu mennä hipelöimään. :D Sitäpaitsi mulla oli muutakin mitä piti messuilta mahdollisesti hankkia. Mä kun oon puhunu laskukamojen päivityksestä niin messuilla oleva kamapörssi olis siihen oikee osoite. Sieltä mun edellisiäkin laskukamoja on aikoinaan hankittu.





Oltiin Henen kans messuilla heti kun ne aukes eli aamupäivästä. Iltapäivästä seuraan liittyi hetkeksi Jussi tyttärensä Emman kanssa. Nää kaks laskukonkaria lähti messiin kattomaan mulle uusia kamoja. Mulla ei oo enää pienintäkään hajua mistään... :D Alkuun olin aatellu et kunhan löytäisin edes monot niin sit voisin vuokrata sukset aina kun johonkin menee laskemaan. Toisaalta on kyl kiva et on kokonaan omat kamat, joten lopulta kävelin kamapörssista levee hymy naamalla monojen sekä suksien kanssa. Koko paketille tuli hintaa 200e. :)


Nyt on kamat venaamassa tammikuun Ylläksen reissua! En malttais odottaa hahah... Hene lähti vielä illalla Hartwallille kattomaan änäriä. Sitä ennen käytiin vielä keskustassa baarissa Henen kavereitten kanssa. Keräsin pikkusen katseita suksieni ja monojeni kanssa. Pojat läks Hartsulle ja mä ähelsin itteni ja kamani kotiin dösäööä. Olihan homma, eikä oudoksuvat katseet jääny sinne baariin. Mut loppu hyvin, kaikki hyvin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti